понеділок, 7 листопада 2016 р.

Платформа для створення блогів





Блоґ (Блог, англ. blog, від web log, «мережевий журнал чи щоденник подій») — це веб-сайт, головний зміст якого — записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються. Для блоґів характерні короткі записи тимчасової значущості.

  • Блоґ – це авторський твір, де автор висловлює власне ставлення і суб’єктивні думки з приводу. Мова ведеться від першої особи. Блоґи бувають колективні, але у складових частин завжди свої автори.
  • Блоґ складається з окремих записів, які додаються з плином часу. Записи демонструється у зворотно-хронологічному порядку. Тобто, спочатку ви отримуєте найновіші повідомлення. Крім того він діалогічний за своє природою і передбачає зворотний зв’язок між аудиторією та автором.

Блоґерами називають людей, які є авторами блоґів. Сукупність усіх блоґів в Інтернеті створює блоґосферу. Популярність блогосфери обумовлена насамперед можливістю використання таких недоступних раніше інструментів, як RSS, trackback та ін.
Переважна більшість блоґів (99%) – це веб-сайти, у яких основна значуща частина – текст. Проте блоґ може існувати у вигляді зображень, звуків або відео без жодного писаного слова. А е-пошта чи RSS дозволять обійтися без сайту. Теоретично у жанрі блоґа можна творити навіть в офлайні: розміщувати повідомлення на дошках оголошень, залишаючи місце для коментарів, або вести стилізовану рубрику в журналі.
Блоґи здобули шалену популярність протягом останніх років. Це сталося завдяки веб-сервісам, що дозволяють будь-кому без технічних навичок вести власний блоґ. Мільйони людей почали писати блоґи, перетворившись у цій іпостасі на блоґерів. Приблизно щосекунди відкривається новий блоґ, а їхня кількість подвоюється щопівроку. Сукупність усіх блоґів інтернету називають блоґосферою.
Блоґерський жанр розвивається двома напрямами: щоденники і тематичні блоґи. У щоденниках люди діляться подіями з особистого життя, цікавими лінками, крамольними думками, віршами і взагалі чим завгодно. Призначені такі сайти для порівняно невеликого кола знайомих або людей зі спільними інтересами.
Тематичні блоґи здобули вплив і визнання у 2002-2003 роках, коли у США розгорілася пара політичних скандалів після публікацій у блоґах. На сьогодні аудиторія популярних англомовних блоґів сягає кількох мільйонів унікальних відвідувачів на місяць. Професійні блоґери живуть з публіцистичної діяльності, оновлюючи свої сайти кілька разів на день і заробляючи гроші на рекламі. Багато інформаційних порталів “мейнстріймових ЗМІ” також запровадили авторські блоґи, щоб не відставати в динамічності та популярності від новоявленої медіа.
Типово окремий пост у блозі має заголовок, дату публікації, власне, зміст, який складається з гіпертексту (думки автора, цитати тощо), посилань на інші сайти та блоґи в Інтернеті, інколи зображень чи навіть відео. Також пост містить коментарі до нього, залишені відвідувачами та просту веб-форму, за допомогою якої вони долучають ці коментарі.

Немає коментарів:

Дописати коментар